1/29/2014

The Versatile Blogger.



Zostałam nominowana do The Versatile Blogger przez Choi Matao  oraz za co dziękuję, bo jestem zdziwiona tym trochę ale... Jeszcze raz dziękuję! <3


Co zrobić będąc nominowanym do Versatile Blogger Award ?
1. podziękować nominującemu blogerowi,
2. pokazać nagrodę Versatile Blogger Award na swoim blogu,
3. ujawnić 7 faktów o sobie,
4. nominować 7 (lub więcej) blogów,
5. poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.


7 faktów o mnie... ;-;
1. Interesuję się muzyką, kulturą, językami, historią itd. z Azji od 4 lat poważnie, odkąd skończyłam 6 lat nie było to moim głównym zainteresowaniem (boże, dlaczego ;;;...)
2. Jestem strasznie uparta gdy ktoś się ze mną kłóci, ale czasem ulegam, by nie psuć relacji.
3. Prowadzę 3 blogi, to z HunHan, z TaoHan  oraz jeden główny, gdzie właściwie można znaleźć wszystko ; - ; 
4. Pierwszy raz mam nominację do The Versatile Blogger i do Liebster Award z czego jestem trochę zdziwiona, bo są tacy którzy lepiej piszą ode mnie ;;
5. Mam urodziny 30.01., a jestem z rocznika '98.
6. Mam młodszą siostrę, która zkejpopowała się przeze mnie XD
7. moimi ulubionymi porami roku jest zima i koniec wiosny.

nie będę osobistych zbytnio dawać xD

co do blogów które nominuje...
ciężko <3
ale niech będzie.
6. 

2 komentarze:

  1. Dziękuję, że mnie nominowałaś :) To bardzo miłe :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam cię do Versatile Blogger Award : http://obsession-equos-love.blogspot.com/2014/04/versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń